FREEdaag..

Tänk er att rubriken låter såhär yeey först och sen ba blöö.. högt/lågt ni vet..
För den här fredagen kommer suuga.
Jag har redan städat undan, varit ute och gått osv.
Och jag mår skit. huvudvärk, halsont, snorig osv. och så är det kallt. riktigt jävla kallt.

Det är ju iaf idol ikväll, och det tackar jag för. (robin då, ingen annan. mohah)

Ingen idé att hooka med malin, för det sista hon ska bli är sjuk.
Men imorn ska vi iaf se high school musical 1 & 2, för jag ska dra med henne på bio och se trean sen :D
mysfilmer man blir glad av.. mihi.






GOOOOTLAAAND...

Kommentarer
Postat av: elina j

2 an är SKITTRÅKIG! jag kollade inte ens klart på den. Så boooring, :P

2008-10-17 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0