Gbesse!

Tänkte berätta lite om en nyfunnen vän. malin har hållt honom hemlig för mig i en tid nu :(
och första gången jag skulle träffa honom så ville han inte komma fram så jag blev ledsen och kallade honom PF-råtta.
INTE OKEJ!
men sen hittade jag honom på hitta.se så jag kunde maila en ursäkt.
jag fick svar ganska snabbt (datafreak är han plus gangsta.) där han sa att det var lungt.. så nu är det bra mellan oss.
han bor förövrigt under malin's säng såattee.. vill ni träffa honom får ni smööra..

Här är iaf två bilder.. en på honom & malin och en på honom när han träffa parlinotomten :)



Kommentarer
Postat av: malin

hahaha gbesse blir så bra på bild :)

2008-10-20 @ 09:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0