IN YAAA FACE

För er som vill veta så pågick sms-terrorn till typ 3 inatt, sen somnade jag utan att svara på ett sms. som vanligt.
Idag har jag inte gjort många knop.. strax före 5 gick jag & bror hem till mormor och käka, sen mötte jag malin vid konsum och vi handlade, sen hem till henne och kollade gossip girl.
Och malin fick damp, värre än vanligt så vi kittlades, skrek och jag försökte hålla fast henne, vi dansade lite & tog attraktiva kort med hennes stenålders kamera som gör hyn röd. fett sött!

Och det bästa..
Malin: talibaner kommer från talibanien.
Jag: HAHA neej talibaner är typ terrorister.. från afghanistan och sånt.
Malin: neej.. jag ringer tommy och frågar!

Malin: Tåååmmyyyy... visst kommer talibaner från talibanien? Vet du va carro tror.. att det är terrorister från typ afghanistan.
Tommy: Det är ju det! (och så förklara han)

malin kallade mig sen allmänbildade hora :) fett guuulli

ASSÅ MALIN, IN YA FACE..


Kommentarer
Postat av: Malin

hahah, men jag drev ju så klart ;)

2008-10-13 @ 07:40:31
Postat av: caroline

YEYEEE !

2008-10-13 @ 08:31:22
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0