it's easy m'kay

Idag när vi var och handlade så köpte jag en bok, Emma - Mias dotter. eftersom jag har läst gömda, asyl & mias hemlighet. dom bästa böckerna jag har läst, och dom mest skrämmande, eftersom det är verkliga händelser.
Det jobbiga med att läsa, för mig, är att jag blir alltid så fast vid en bok så jag läser ut den samma dag oftast.
ahapp, så var det med den liksom.
Iaaaaaf, sen har jag idag äntligen rakat benen, kändes lite som en päls haha.
Och sen kan jag ju säga att jag verkligen rekomenderar hårkrämen jag blogga om igår.. looove it.

Så.. nu ska jag fortsätta läsa, och sen kolla på du är vad du äter. För ikväll är Katrin Schulman Zytomierska med, hon är grym. Och sen blir det nog en promenad med malsan.


Och här ger jag er det mest klockrenaste ever. Det här ordet, m'kay har varit med oss såååå länge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN DET SMAKADE JU KAFFE OCH AJG HATAR KAFFE!XD vill du köpa mitt?(a):D

2008-10-09 @ 23:34:44
Postat av: caroline

yeeees, anonyma satunge kusin :)

och det ÄR gott, det är du som är tillfälligt sinnesförvirrad.

men jag kan köpa dina :)

2008-10-10 @ 08:30:36
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: elina

hahahahahah bäästa

2008-10-10 @ 16:58:23
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0