ja, varsågod!

idag har jag umgåtts med malsan & elinus, glo tv och äta. det verkar vi vara bäst på ;)
när elina åkt hem så fjolldansa vi lite osv. våran dans är btw att dö fööör!
sen drev malin och gav mig fel nr till hennes lillebror så ja sms typ tre st hejdhejd liksom.
sen ringde personen som fått dom upp mig hahah.. och jag fatta ingenting.
sen ringde malin upp och bad om ursäkt.. och den inspelningen är också att dööö föör! HAHA.

börjar bli förkyld IGEN, så ska försöka sova tidigt idag så man pallar morgondagen.

ja, vad ska jag säga? sist blev jag så arg & ledsen att jag grät & sen inte kunde få fram ett ord på flera timmar..
den här gången? i don't give a fuck.. eller jo, lite. men vafan.. framsteg. jeeeevla skithög
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0