JJAJA

jag mår skitdåligt, är sjukt trött men kan inte sova för min hals känns helt riven och näsan känns som en fotboll.
på det mår jag illa också.. men, kan inte sova längre än såhär :(

snodde den här av Frida för att underålla mig en stund;


Nio saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja, håller med frida där ; förälskelse.
2. Har du nånsin blivit sårad? -  ja  
3. Har du tänkt på en kille flera gånger under natten innan du somnade? - yep  
4. Har du gillat en kille/ utan att berätta det för honom? - japp
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? -  noope  
6. Har du haft en hemlig beundrare? - vet ejj
7. Är du kär? - nejd
8. Vill du gifta dig i framtiden? - kanske d
9. Är du singel? - yes

Har du någonsin
1. Blivit haffad när du försökte smita hemifrån? - nej, bara när jag kom hem igen :p
2. Brutit ett ben? - nope  
3. Gjort något du ångrar? - ja jo
4. Hoppat bungee Jump? - nej förfan, ska aldrig 
5. Ljugit för någon du tycker om? - joo..
6. Ätit en hel tårta? - HAHA nej, faktist inte
7. Gjort bort dig offentligt? - ja, inte vad jag minns men.. ja   
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - mjo, men jag lärde mig också där att det inte funkar   
9. Gråtit när ett husdjur dog? - ja, som fan :(
10. Velat försvinna? - många gånger!

Senaste
1. Telefonsamtalet du ringde? - minns inte ? mamma kanske
2. Telefonsamtalet du fick? - dolt nr, la på när ja svara, kul.  
3. Personen du var med? -  öh.. malin eller mamma igårkväll typ :p
4. Roligaste grejen som hänt? - gbesse
5. Personen du sms:ade? - gbesse
6. Du kysste? - robin
7. Du skrev till på facebook? - linda
8. Du kommenterade? - minns ej  
9. Du tillbringade natten med? - minns ej, antagligen malin eller cajsa :'D  
10. Du kramade? - casper


tur att mina svar va så serious ibland; gbesse gbessee..
nu ska jag gå och lägga mig, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0