meningslöst

Jaa.. så känns det mesta nu. ska inte deppa ihop, eller ja, inte helt, för det är ju försent nu.
men iaf, idag har jag varit ute och gått, städat, duschat.. och blabla. jag damsög balkongen! hahaha.. cp.
och målat naglarna.. svarta. färg efter humör kan man ju kalla det. och nu mår jag lite illa.. men ska vänta uppe liite till.
måste få se robin innan jag somnar HAHA.
sen hur det går med min vikt & rökandet.. verkar ha tagit en paus från allt just nu.
det roliga är att jag köpte två paket igår typ halv 11.. tidigare idag öppnade jag det andra. och jag är pank..
jag skulle inte vilja vara min omgivning imorn när dom är slut.
och min vikt.. jaooo..  no comments. förutom att natacha peyre fortfarande är sjukt snygg och jag är sjukt avundsjuk på henne. men en dag kanske min dröm blir sann..huhu.

jag saknar min malsan.. !! men det är ju mycket nu, för henne då. jag har för mycket tid, hon har för lite.
jag tror jag ska söka ett till jobb, typ nu. för jag har inte hört något från dom andra. deras förlust.

men såatte, gonatt då. hoppas på bättre humör imorn!

pssst.. patrik trodde att löshår växer..

Kommentarer
Postat av: patrik

HAHAHAHAHA! ja gör dom inte det? :S

2008-10-03 @ 09:57:01
URL: http://paatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0