onsday,

Hade en riktigt kass dag igår.. hoppas det blir bättre idag.
Promenerade med mami igårkväll & solade, fan att man ska vara så blek.. men jag fick iaf lite färg.

Vaknade upp med halsont idag och av mamma som kom in och letade efter något, och eftersom allt i mitt rum för tillfället ligger på golvet så fick jag själv gå upp så hon inte skulle trampa på något.
"varför har du saker du är rädd om på golvet för?"
"jo men asså, jag vet ju iaf vart jag har dom.. andra gör ju inte det"

Snart ska jag gå till mormor & steeeda. kör osminkat idag igen, otvättat hår också, det är saker man får leva med.
sen ska jag städa mitt rum, om jag inte är för lat igen.

kan ju passa på att gratulera patry/patricia som mönstrade igår och ska bli soldat av något slag.
SNOR.

tjo

Kommentarer
Postat av: Missbildad Unge

Käften, jag ska heta typ Sergant Karlsson! GE VAKT! jag åker iväg som en dräglig liten snorig unge och kommer tillbaka som värsta mannen med skäpparkrans av stort svart skägg! Maskulin och en basstämma som får alla kvinnor att rysa!! HAHAHA (SNOR)UNGE!

2008-10-29 @ 10:24:04
URL: http://paatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0