Foten har fastnat, foten har fastnat

igår var en seg dag.. jag glodde mest på the hills. sen helt plötsligt ringde mamma och sa att vi skulle ut och äta, så det var bara att kladda på lite smink och byta ut mjukisarna mot jeans. så vi åkte hem till faster först där hon och kusin höll på att byta rum och hade nya möbler och lite kaos sådär.. sen gick vi ner på stan, mellanlandade hos brors kompis johan, medans vi väntade på min bror & chrille. jag fick gosa lite med hans kattunge :) sen ville jag ju inte gå därifrån..
men vi gick iaf ner och åt kinamat, jag var mest på drivhumör, trots mitt tidigare mående. så jag sjöng lite kung fu fighting & besökte toan där jag och malsan hade en liten kisspaus-och-posande-framför-spegeln-med-kameran stund förra sommaren ;) huhu.. sen gick vi hem, och mellanlandade på konsum för lite nödvändigheter och veckorevyn.
var uppe en liten stund hemma och sen soov jag.

tills klockan var typ två då bror & hans kompisar kom hem.. kollade telefonen och såg sms från hans kompis ba; efterfest på nyponvägen! typ.. ja ba neeeeej. men dom drog ganska snabbt.
sen när jag somna till lite så började telefonen ringa, nåt nr jag inte hade.. men kuul.
OCH eftersom alex sa förrut att jag aldrig bloggar om dom så kan jag ju passa på nu, även om det är negativt höhö. 
han hade ingenstans att sova, och försökte ge mig dåligt samvete för att dom skulle få sova på en parkbänk.
men jag pallade inte så efter en stund hade jag avslutat samtalet.. hett tips; väck mig inte när jag soverrr.. hoppas parkbänken va skön ;) haha. (a)
sen mådde jag jätteilla :( men lyckades somna efter en timme typ. idag mår jag ännu värre, så nu blir jag väl sjuk också.
filmdag! yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0