Sömnbrist

Vaknade strax före 4 imorse, bara att gå från sängen in i bilen, var nämligen sällskap till arlanda.
Väl hemma igen tänkte jag lägga mig på soffan och sova, då skulle jag inte kunna försova mig, men icke.
Så jag har sovit typ 3 timmar inatt.
Sen vid elva gick jag till roden och kidnappade malsan, vi käka sjuukt god sallad på frankie's (stavas?) och jag köpte smink & hårgrejs. Mineralsmink faktist.. hoppas det är så bra som man hört. Hårgrejen lukta iaf horgott. :'D
Sen gick vi upp till skolan igen och satt mest och pratade med annicka, vet inte vad jag ska säga om det, är bara glad över att hon slipper den dumma fittjäveln.
Sen hämtade bror upp mig så åkte vi till täby, han pajja nämligen sin mobil imorse.
Och nu är jag hemma.. trött som ett as. och det är stökigt här.. tror dock att jag väljer att sova först.


Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

jaa ;D huur mysigt som helst i vinter !!

2008-10-08 @ 18:08:31
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: lisa

såndär har jag funderat på att köpa! funkar den bra? :) kram

2008-10-09 @ 18:38:20
URL: http://leafstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0