jajaja

Vaknade av mobilalarmet alldeles för tidigt.. men det var ju en bra låt som spelades, och jag tror att det är så man vaknar bäst, inte något jävla hemskt ljud som ger en tinitus (?).  Så därför gav jag er en låt också.. att njuuuta av.
När jag legat kvar en stund iaf så kom en annan låt i mobilen, :S så jag kollade och det stog mamma!
Haha, hon ringde nerifrån, men jag ignorera och tillslut kom hon upp och drog med mig ut på en promenad.
Så jag har börjat duktigt :) det gäller bara att jag tar mig upp själv resten av veckan när hon åker till spanien på onsdag.

Idag måste jag ta tag i mitt rum, speciellt tvätta mina lakan. Det jobbiga är att det är överdraget äver själva sängen som måste tas bort också; för typ två veckor sen (jag vet, euw.) så hade jag lite bråttom när jag rakade benen och skar mig tydligen ovanför hälen. Det märkte jag såklart inte, så när jag satt upp foten på sängen för att smörja in så bara forsar det blod, det var liksom 1 millimeters sår :S . onödig, ointressant info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0