yo

Hejsaaaan.. datorn är nästan lika slut som jag. tillslut fick dom tydligen igång den iaf.
idag var jag ju då i sthlm med eliiinus :D , bidde två tröjor, nagellack, mascara, trosor & en sjukt mysig munkjackis som jag myyser i just nu. Sen presenterade hon mig för en ny liten favorit.. chai latte. namnamnaaaam.

sen kom jag hem.. och mitt i diskandet ringde min lilla horunge.. så vi gick ut på en låång prommis :)
hon pratade och jag sa aa.. mmh.. mihihih.

jag är i stort sett pank igen.. vill inte ens kolla kontot.
bara att gå ner och ställa sig i gatuhörnet.. usch.. så energikrävande :( 

hoppas ni tog det som ett s-kämt , tack o hej  

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah, jag gillar att prata :(

2008-10-28 @ 10:55:36
Postat av: malin kuzé

haha joo en ny säsong är det!!:D

2008-10-28 @ 18:20:35
Postat av: Patrik

ska du sälja dig nu ?

2008-10-28 @ 22:23:53
URL: http://paatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0