..

När man nästan lyssnar..
jag dammsuger.
storebror: går det bra för dig eller..?
jag: jaa.. eller nej! för jag orkar inte, så jag gör inte hela grejen jag gör bara halvdant sådär.. orkar fan inte.
storebror: aa.. men det är väl bra. (inne i tv-spelet)
jag:
ja jo.

Ordval man inte var beredd på att höra..
lillebror: vet du vad vi (han & hans kompisar) har räknat ut?
jag: nej?
lillebror: du vet glassgubben? gb-gubben som står såhär och håller i sin hatt och har en arm bakom sig?
jag: jaa?
lillebror: vet du vad han har i andra handen?!
jag: neej.. en glass eller?
lillebror: nej, en spliff.

nu vet ju inte jag hur det stavas exakt, men jag vet vad det är.  och jaa.. vad ska jag säga, allmänbildning?


Kommentarer
Postat av: elina

haha varför skulle det vara det ? xD

2008-09-17 @ 22:09:46
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: caroline

allmänbildning eller just en spliff?

javet inte, dom tycker väl att det är häftigt!

2008-09-17 @ 22:19:31
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0