He hee

Filmen är riktigt seeg.. så jag sitter och skrattar åt roliga saker som sagts!

jag: malin! här!
malin: va! vart hitta du dom? (jag gav hennes solbrillor)
jag: på lagret i sthlm!
båda: hahahahahaha  (det var ju i spanien)


någon gubbe babblade på i lördags,
jag & malin lyssnade inte .. men så
han: blabla.. suga av
jag & malin: hahaha (och gick iväg)
han: vad fick dom så roligt åt?
mamma: eh.. det var nog något du sa.

två tjejer uppträdde också i lördags,
den ena såg inte riktigt ut som en tjej med sitt korta svart/gröna hår.
deras namn sas ju tydligt osv men ändå..
farmor: vad duktig han var på att spela gitarr den där grabben..
vi: det var en tjej, hehe
farmor: nej va det? jaha..


på flyttstädningen;
faster: hur är det att bo här ute på en skala från ett till fem?
grannen: ett till fem..? åtta! vart bor du någonstans i norrtälje då?
faster: eh.. jag bor nere på stan vid stads hotellet!
mamma: varför ljuger du för?
faster: jag veet inte...
vi: hahahahahahahahahah

igår;
jag: men åh, jag hatar när folk diskuterar det som redan varit och inte går att ändra på!
det är ju redan försent liksom?! bove on mitches.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0