Sååja!

Nu har jag gjort det mesta, eller ja, det jag orkat.
ska snart gå och lägga mig,
det blir nog brors säng inatt igen, så jäääkla skön.
blir dessutom trevligare att komma hem till nytvättade lakan.
speciellt eftersom jag inte orkar duscha och raka mina ben idag.

packningen känns riktigt bra just nu, rensade bort en hel del.
tror och hoppas att mina flipflops befinner sig i huset redan,
alltid lika trevligt med nya skavsår ju.
antagligen kommer jag likförbannat sakna något där nere sen, men aaaaya. 

något någon jag däremot vet redan nu att jag kommer sakna som fa-fan
är malsanbalsam min kära!
men tiden gå snabbt, och jag har lite pengar på mobajlen för nöd-sms
annars finns jag ju på pappas lur :) mhihiih..





kommer kanske blogga lite där nere, men bara kanske,
så säger hejdåå ifall att! HEJDÅ :)

Kommentarer
Postat av: snigel

hejdå<3

2009-04-07 @ 01:04:37
Postat av: Annicka

ha det så jävla bra i spanien nu.. sola för mig också tack!!

2009-04-07 @ 14:47:37
URL: http://hanuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0