churlicious!

hmhmhm..
i tisdags kollade jag på seven pounds (?) me panduro&malsan.
sjuuuuuuukt bra film!
sen i onsdags va jag och frugan på våran brygga (; lite molnigt men..
vi sjöng osv.
när jag kom hem va elinus hos mig (: , sen tog vi oss till malin, drack lite saft osv.
snabbvisit på trägårn och sen cykla vi hemee..
torsdag: segdag + kvällsdopp på lunda. varmt & skönt. he he.
jag har då upptäckt hur naaajs det är me cykel, och elina älskar att bli skjutsad ;) haha
"håll i hullet damer!"
"det här går ju som på räls"

(jag måste bara lära mig att bromsa innan jag stannar HAH) .....

och vi har käkat sallad med skumt innehåll.
elina: .. vad är det här?
jag: det är kryptonit i flytande form.. ta en bild!

just nu är jag inte levande.. mår apae, har sovit hela dagen.
malsan vill ha myskväll, så jag ska snart borsta mitt hår, och försöka sluta skaka!

harebrahej!




småbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0