Hejdå!


idag har jag varit på roden, fixat med skolböcker och träffa min kusin en stund :)
mitt senaste skolarbete var btw på VG nivå .. ;p
sen gick jag till malin, där elina också va.
senare åkte jag ner på stan med charlie och fixade ett par julklappar!
och ikväll var vi till arlanda för att hämta calle..
flyget var försenat, så vi tog en kaffe. dom jävlarna hade inte chai latte :(
så jag tog vanlig latte, det roliga är att jag blir tröttare av kaffe :S

iaf, nu måste jag börja packa osv.
imorgon åker jag till spanien och kommer hem den 29e.

har även en morgonpromenad med angelica att hinna med imorn :)

så, hejdå och god jeevla jul på er!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Grattis Carro. VG, det är verkligen inte illa. DU kan ju! Kram

2009-12-18 @ 09:13:20
URL: http://hanuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0