HEJE


helvete så kallt det börjar bli, igår frös mina ben seriöst till is typ.
vi fick verkligen gå oss varma, och det som brukar ta drygt en timme tog typ 50 min. haha.
sen duscha jag tills jag blev helt kokande varm istället.
kollade grey's , har missat två nu, men har dom på inspelning som tur är.
det finns fanimig inget bättre!

hursomhelst, skulle igentligen pluggat satan idag. men det blir till att träffa malin :)
vilket jag prioriterar (HAHA hur stavas det?) just nu. min helg kommer dock gå åt till plugg.
vi ska iaf luncha och kolla på en film.
och så ska hon få sin superseriösa present från spanien ..

nu måste jag duscha och lite sånt! hejs

Kommentarer
Postat av: patrik

Du ska ju göra som jag gör när jag är ute och går! Packa en väska med 30 kilo och gå 2 timmar! Det är jobbigt! :D

2009-12-04 @ 17:06:17
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: caroline

hahah.. i helvete heller.

jag är inte dum nog att förstöra mitt liv genom att göra lumpen, så då behöver jag inte träna inför den skiten heller!

2009-12-06 @ 12:10:43
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0