SICK


igår blev det promenad, middag och filmer med frugan :)
hon har tjatat om johan falk filmerna ett tag nu, men jag tål verkligen inte den skådespelaren så jag ville undvika. men hon lyckades, vi gick och hyrde dom första tre och jag kan inte säga att jag gillar dom, för att vissa skådespelare känns så oseriösa/dåliga så det blir fel. haha, sitter och stör mig och tror mig veta sånt x)
men en person som gör filmerna är ju... FRANK! otippat va?
vem har inte en crush på honom nu liksom?
så jävla snygg, och vilka ögon alltså. haha.. jajävlar.

jag ska iaf kolla på den tredje snart :)

förövrigt så är jag sjuk :( vilket känns sämst just nu, men aa.

så idag ska jag bara fixa lite med tvätt&disk
och sen måste jag ner på stan, hoppas charlie kommer hem och kör mig.
ska försöka ta en promenad senare ikväll, någon som är på?
angelica, jag vet att du vill ;p

hejhejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare, Frank är ju MIN (:

2009-12-15 @ 10:58:07
URL: http://malinhogstrom.blogg.se/
Postat av: caroline

du kan få hans magväska sen xD

resten är MITT

2009-12-15 @ 11:36:19
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0