tjena micke, det är paolo.


min malin-dag är nu avslutad, flöh.
skulle tränat, men smartass som jag är kollade jag fel på tiden.
så jävla surt, så jag gick en timma istället.
riktigt tråkigt själv dock...
smsade & böt låt hela tiden, och höll på att halka. here we go again.
tror faktiskt jag har blåmärken kvar sen förra vintern, mina ärr är iaf kvar :(

sen gick jag till malin igen, vi kollade på flickan som lekte med elden,
och sen på programmet som var från norrtälje idag.
panduro fick sina sekunder i rampljuset ;p
sommar alltså, åh. men det är mycket att göra och en bit kvar såe. kämpa!
visst malin visst :)

nu har jag sjukt ont i min lilla mage, funderar på att duscha..
måsta sova igentligen. tidig promenad med angelica imorn (:

jag gillar att blogga igen faktiskt.. så ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0