Vitt vin


'jag ska plugga heeela helgen..'

efter träningen i fredags fick jag sms av angelica; du ska inte med ut?
så jag styrde upp mitt yttre och gick till henne, där hennes bror och hans kompisar va, och sen kom hennes pojkvän och hans kompis. vi drack vin som aldrig förr och blev kalas .. xD
sen gick vi till trägårn.
jag har såna minnesluckor att det skrämmer mig!
angelica hjälpte mig att hitta mitt leg (förstår inte hur jag kom in ens),
emil tog hand om mina pengar.. och ja, vad gjorde jag själv kan man undra?
sen dök martin & simon upp, var väl kvar där ett tag, tog taxi hem med simon och vi somnade runt 7 tror jag.
har tyvärr inga minnesluckor dom sista timmarna.

i lördags, när jag slutat vela dö, så åkte jag med elina&malin och hyrde filmer och så åkte vi ut till elina, hon fyllde år! men dom är sjuka osv.. så det blev en lugn kväll :) inte mig emot.
sen när jag kom hem däckade jag typ direkt.

kom nyss hem från en promenad med angelica! vi var på biblioteket och gick våran vanliga vända, pratade på, och jag fick ett par luckor fyllda haha.. fyfan. men vi hade roligt iaf! det är huvudsaken :)




jag & angelica tidigare i år.
jag gillar inte lakrits, därav minen...
medan angelica njuuter ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0