BLAM

Ska va med malsan idag, tjuhue, saknat det lilla jäädret.
måste snart rycka upp mig och fixa till mig lite, duscha också,
det ska komma nån me nya stolar idag också, mellan 13-15 .. okeej? svårt att bestämma tid.

måste fan sluta röka snart, nyss ramla hela "grejen" av och hamna på mitt ben, jag märkte inte förän
det började göra ont :S ,
haha kom på andra grejer också. i somras när jag låg och sola så skulle jag tända en,
så blåste det lite så jag höll ner nyllet och lyckas få lågan upp i ögat typ,
kunde fan blivit blind? gjorde skitont. som tur är var alla fransar kvar. ha-haa...

och på gotland haha, när jag & elina rökte så sa hon att det inte kändes om man tröck den mot sånhär hård hud på hälen, så satt vi och gjorde det hahahah...

kan ju fan inte bete mig. hejhej!

Kommentarer
Postat av: elina

hahah sjuka vi e x) <3

2009-02-04 @ 08:05:35
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0