Halvt handikappad..........

igår var det min & malsans kväll (: , så vi var hemma hos henne först, fixade oss, låg och pratade och drack.
sen åkte vi upp till mobergs, där det typ va 4 pers? haha
men ganska snabbt så kom annicka, hanna & cenita upp dit.
senare dök även min bror upp, med några av sina vänner,
och jag kom på ganska snabbt idag varför jag inte ska bli för full..
jag pratar vääldigt mycket och om saker jag inte borde haha, men jag var inte ensam om det så.

iaf så var det en lyckad kväll, vi stannade nästan till stängning och då var det bara att börja gå hemmåt i snön, jag gick först med malin hem hämtade mina grejer och böt skor.

, när jag började gå den lilla biten hem avslutades kvällen olyckligt haha,
jag halkade, slog i båda knäna och händerna,
reste mig väldigt snabbt, borstade bort snön och fortsatte gå trots smärtan.
har nu små sår i ena handflatan, ett på lillfingret och mina knän är blåa.
på det ena har jag ett väldigt vackert skrapsår, och det andra en bula.. sen är det mest blått.
jag har iaf slutat halta liite nu.. haha, men ont gör det. som fan.


somnade inte förän sex typ, men är idag iaf inte såå bakis.

ska snart plocka undan lite på mitt rum, duscha och hoppas på att kunna sova..


bilder vet jag inte om det blev några, men en video på mig när jag kör lite friskis & svettis moves.

den kanske kommer upp, om jag nu bestämmer för att bjuda på mig själv såpass.. HAH.


Kommentarer
Postat av: Annicka

det var trevligt att träffa dig och määkin!!

2009-02-22 @ 14:23:13
URL: http://hanuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0