är det här lillsyrran...?

godmorgon!
jag har knappt sovit någonting inatt, max två timmar typ.. och är helt död för tilfället.
glömde en sak som hände på flygis igår, så himla fult!

jag såg min gamla lärare från barn&fritid. så jag typ log mot henne men hon kolla bara och log lite som om hon trodde typ att jag bara ville sprida glädje haha.. sen började hon prata med malin & hennes mamma så kollar hon på mig och säger..
jaha, är det här lillsyrran eller?
HAHA.. och malin ba men det är ju carro?!
hon ba jahaaaa.. ja nu ser jag det, ni är ju så lika hahaha..

okeeej, jag var typ osminkad och det var ett tag sen men hur fan kunde hon ha glömt mig?
hahahah guuud va pinsamt det blev.. sen började förhöret om vi gick kvar osv.
och där fick jag stå och säga till just henne att jag inte gör någonting just nu. BLÖÖ..

aja, det är iaf inte jag som är senil.. höhö.

nu ska jag försöka få liv i mig själv, sen ska jag ner på stan med tommy och köpa presenter till våran tjej HAH..
båda två ute i sisat minuten.. he-hee...

Kommentarer
Postat av: elina

AHHAHA vem var det? Säkert Lotta xD

Men du brukar ju ha rätt mycket smink, så kanske därför hon/han inte kände igen dig:)?

2009-01-07 @ 16:35:48
Postat av: caroline

haha jag har ju aaaldrig mycke smink :O

det var solveig.. jag hadde ju aldrig lotta :p

2009-01-07 @ 17:42:07
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: elina

sött :P

2009-01-07 @ 22:45:02
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: elina

HAhah TYPISKT solveig. Hon är virrigpanna number one! xD

2009-01-07 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0