ett dygn med frugaan

hejsanhoppsan!
igår så var jag på bio, efter mycket om och men, med malintommy & robin. vi såg låt den rätte komma in, och den var väl helt okej, lite skum sådär bara.. och jag som är hjärndöd fattade hela grejen i tunnelbanan på vägen hem sen :p ,
"skrik som en gris!" :'D
sen när vi kom till tääälje så gick jag med malin hem och sov där, hah fast vi gjorde paj innan också.. inte värsta tjockispajen utan vi proppade den med hallon, blåbär, jorgubbar och mango :) namnam!

sen idag så åkte vi med hennes mamma och handlade lite överallt och sen hem och åt.. sen låg vi mest och garvade åt olika grejer.. haha hennes mamma kom in och bara garvade när vi höll på med något, typ låg helt hjärndöda och sjöng fult.. det är helt sjukt hur vi bara kan va och skratta hela tiden åt småsaker.. looove it.
"han är egen företagare, på firma festen sitter han där i lugn och ro med en whiskey och sen skjuter han sig själv i foten.. HAH.. yoo mamaa! "

sen gick jag iaf hem, efter ett väääldigt trevligt dygn :)

imorgon fyller världensbästavän 19 år :D , så jag ska ner på stan och kirra present osv, sen spendera lite tid hos na, vi ska fira henne mer på fredag nämligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0