Febriiig..

Känner mig helt febrig och täppt i näsan :( bra tillfälle verkligen..
mina tänder värker också :( , fick dock inga gummisnoddar, men det är aldrig skönt när det dras åt så tänderna skriiker typ.. sitter just nu och torkar lite höhö.. och dricker grön saft :S , hoppas på att jag mår bättre imorn, för vi ska fira malin, utgång i sthlm :) såee bara hoppas på det bästa.. även om jag har fuckade händer. blöö, bara klagar.
och du, jag antar att du trivs i waay too much och waay too mörkt puder, men att ha en vinterjacka, som ska vara stor och skön, i en alldeles för liten storlek ser baara konstigt ut.
ska snart sova såe, nattinatt

Kommentarer
Postat av: frida

ell hur :( ångest-cassie. HAHA

taggad för ikväll? :D

2009-01-09 @ 14:38:55
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: Sandrew

Dålig uppdatering Charlos. Skärping! ;)

2009-01-11 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0