hejhejhej, påreeej

Är heeelt slut. eller ja, lite iaf. är inte gjord för att gå upp så tidigt längre, och verkligen inte att städa typ nonstop, med undantag för rök & mat pauser, i typ 8 timmar... men jag gjorde det för en bra grej, visst malin ;) ? haha
när jag äntligen kommit hem, klädde jag på mig varmare och mötte malin, sen handlade jag åt mamma och lite andra grejer, så gick vi hem till henne och skulle kolla på du är vad du äter, men det var tydligen inte längre :( så vi kolla lite två och en halv määän, och sen dansade jag, och hon smörjde in mina armar :D haha sjukt.

tack igen till elinaelinus som fixa min blogg ännu mer, nu är iaf halva jag där.. möhö. mest hår & smycke dock, men yeyee.. tack jao bru bre!

nu är jag iaf hemma, diskade undan lite och ska snart ta en välbehövlig dusch.
ska sova tidigt, måste vända på det här nu.
pallar inte ligga och försöka sova i typ tre timmar, somna mitt i natten och vakna runt elva, sen samma sak om och om igen. så, imorgon ska jag försöka vakna och vara pigg iaf 7-8 .. till att börja med.

btw, kan någon ge mig denna när jag fyller åååår.... hur underbar verkar inte den liksom ?! .. mmmh..




Kommentarer
Postat av: elina

varsågod jau ;P make up store right?

2009-01-15 @ 21:41:36
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: frajdis

jaaa, skitbra ju (:

2009-01-15 @ 21:59:49
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: caroline

elina: yes! :)

2009-01-16 @ 12:01:03
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0