Neutrogena

Idag har jag bara ont på ena sidan utav halsen.. känns dock värre :(
det här med att vakna tidigt går inget vidare heller, ingen idé att kämpa fört längre hah.

igår köpte jag iaf ny skrubb och kräm till ansiktet, testade en annan nyligen men den var heelt värdelös, så jag går tillbaka till mina vanliga nu :) heeh.. läste kommentarer om dom här nyss, och alla var ju så sjukt olika, vissa fick värre hy och andra mycket bättre, så huden reagerar ju olika för alla.. men för mig är den jättebra :)



Köpte även någon liten tub med sånhär gel som ska minska problemområden inom 8 timmar blabla.
har testat en liknande för längesen, och även om det sved lite när den lillalilla grejen kosta lika mycket som dom andra, så tänkte jag att man får ju aldrig veta om man inte testarrr.. he-hee..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker de där produkterna är bra men de jag använder nu med aloe vera är också bra (från apoteket)

2009-01-20 @ 14:51:28
Postat av: frajda

du borde ju sååå läsa min blogg.

2009-01-20 @ 21:17:19
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/
Postat av: frida

mihihi :)

2009-01-21 @ 21:05:44
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0