piip-en

elina svarade inte på mina sms imorse, så tillslut ringde jag upp och det visade sig att hon fick springa till bussen för att hon just vaknat, stackarn! men jag mötte iaf upp henne och vi gick till h&m, hon handla smink & jag en "klänning".
sen var vi in på guldfynd för att hon hade presentkort där och skulle kolla lite, så drev jag och sa köp hunden åt mig i present snäälla.. haha, så gjorde hon det. så är numera ägare av en liten vit hund som dessutom skäller om man trycker på magen :'D hahaha.. hon i kassan va sjukt seg och så säger hon ba "det är ingen garanti att den piper"
HAHAHA.. men den "pep" och fick därför namnet pipen.. (med finsk brytning HAHAHA internt.) sjukt kul..
sen åkte hon hem & jag gick hem, sjukt kallt och jag hade tygskor & leggings.. dumihuvet.

ska snart måla naglarna & när mamma kommer hem ska vi handla till middagen imorn :)
sen borde jag väl lägga på lite b.u.s .. vet dock inte om jag orkar.
jajustjävlar, ska gå en promenad med malin också :) och hämta min locktång.
usch, jag som är arbetslös och gör mest ingenting blir helt snurrig så fort det händer något .. HAHA sorgligt.

bjuder på en bild på elina & mig från gotland i somras :)


Kommentarer
Postat av: Sandrew

Vad är en "klänning"? :)

2009-01-22 @ 17:22:23
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/
Postat av: caroline

Sandrew: HAHA javet inte varför jag skrev så,

2009-01-22 @ 17:45:32
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: elina

kanske för att de va ett linne väl? eller hum :P men den av iaf as fin på:) piiiipen ;D <3

2009-01-22 @ 21:14:09
URL: http://serpiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0