Skratta och le, förfan.

Postat av: Patrik Karlsson

Eftersom jag är grundaren till idén så lär ju jag vara Chef och Ledare inom Snorloch AB "Varför leta och peta när Snorloch gör det åt dig" Typ min slogan, skit bra idé så vi tar 15% var av vinsten, sen skatt 44% på delvinsten från företaget. Dom resterande 26% går till att utveckla företaget! Sen är Patricio & Brolina helt ekonomiskt oberoende eftersom det är en sådan storsäljare!

2009-01-23 @ 13:28:59

hejsanhoppsan. humöret är upp&ner, men jag tänker inte låta det förstöra nu.
kommentaren där upp gav mig iaf ett gott jävla skratt.. haha sjukhuve :) PLUS att jag får fanimej heta broline om det ska göras några nya smeknamn. he-heeee...

ha enee trevlig kväll, det ska jag. höhö.

malsan i looove u.

Kommentarer
Postat av: Loo

Tävling i bloggen! var med och tävla, regler finns!

Postat av: Malim

Love you to Hjördis! =)

2009-01-23 @ 15:01:40
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: Chippen

Haha go for it, om iden funkar så är jag också ekonomisk oberoende, right? :D Man måste ju hjälpa varandra bla bla bla övertalande text ;D

2009-01-23 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0