BLAH

många säger att nyårsafton är överskattat, och håller nog med numera.

har inte alltför mycket att säga om mitt nyår, annat än att höjdpunkten var väl när jag & malsan dansade och sjöng skrek för oss själva en stund :'D , även mina kommentarer som dök upp då och då som visade inget annat än att jag gillar mat.. höhö. lite tråkigheter, men så blir det ibland. och jag fick sovsällskap - trots att vi bara skulle vila en stund.


dom blev jag inte av med förrän typ 5 idag höhö.. då var det bara att städa upp lite, mitt rum luktade förövrigt inte okej, sen tog jag en välbehövd dusch, käkade kycklingsallad och tog mig hem till malin för att kolla victoria's secret grejen.. pepp & ångest! sen glodde vi lite på datorn och hon påminde mig om det förmodligen roligaste som någonsin sagts från gårkvällen.. jag skrattade åt det hur länge som helst och även nu när jag tänker på det.. tyvärr kan jag inte berätta det hihihih.. men jag kan behöva tänka tillbaka på det när jag har en dålig dag.

Sååå.. nytt år iaf :) malin fyller 19 om knappt en vecka & jag fyller 19 den 25:e.. alltid något att se fram emot :D
träningen ska sätta igång redan på söndag tror jag, och att ha dessa två i bakhuvudet kommer inte få mig att ge upp!






Adriana Lima & Miranda Kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0