Värme tack.

Har fortfarande jättesvårt att svälja, eller ja, det går, men det gör så jävla ont.
ja, jag skriver bara om det nu.. tyck synd om mig.. blöhöö.

Och så är det så jävla kallt, jag vill åka utomlands nu..
det är helt sjukt, för dom senaste åren har jag varit i spanien i typ 3-4 omgångar..
förra året var jag bara där EN gång :( .. snart ett år sen dessutom.
jag vill dock åka till thailand.. eller grekland.
ska ta tag i att tjata ordentligt nu om den resan vi har pratat om hur länge som helst..
du också malin (kusin) , tjaaaaataa!

Kommentarer
Postat av: elina

håller med, grekland skriker efter ett besök utav mig igen alltså !! så sjuuukt underbart där! vore kul om vi tjejer kunde åka någon gång. <3

2009-01-17 @ 19:09:37
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: caroline

jahaa.. är vi tjejer ? :O <3

2009-01-18 @ 21:24:36
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0