Zyx

Är inte lika borta i huvudet som igår, men halsen är värre .. trodde jag skulle få tag på sånna halstabletter på reklamen idag, men orkar inte gå ner och mamma verkar inte så på det heller, vet inte om hon ljög lite när hon sa att hon själv aldrig hittat dom på apoteket.
igår kollade jag iaf på let's dance.. lite halvbooring, men ändå roligare nu när man känner till fler som är med.
sen pratade jag i telefon ett bra tag innan jag somnade, med ingen mindre än tijas.. he-hee.. dom var barnvakt åt hans brorsdotter, och att det kan komma ett sånt högt ljud ur en sån liten människa förstår jag fortfarande inte, så kul också för hon slutade skrika när han tog upp henne och sen fortsatte hon när han la ner henne, lilla :) .

är så sjukt rastlös just nu, men orkar samtidigt inte göra något.
vill ha juice. nuu. ska gå och tjata på min lillebror tror jag.

Kommentarer
Postat av: BERGO

Vill du ha barn, eller? =D

2009-01-18 @ 10:56:40
URL: http://nech.blogg.se/
Postat av: caroline

nja, det dröjer nog efter den där ljudnivån :p

2009-01-18 @ 21:24:08
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0