update, flöh.

helgen började med rosé&fanta + annat he-he hos angelica, med malin, sandra & elinus (: 
sen trägårn & mysigt sovsällskap.
på lördagen var jag såå trött, va me simon och när han gick duscha jag & sov lite till haha.
tog mig upp för att "hjälpa" mami&faster inann dom skulle ut, kollade lite film och gick sen för att möta simon igen.
igår promenixa jag lite med mamma, städade osv och kollade film. så. seg.

idag har jag iaf varit i sbk, och min 16-åriga kusinmalin skulle lära mig köra (:
jag gav det ännu en chans.. och det gick rätt bra.. huh.
"bromsa, tryck ner BROMSEN!" "kopplingen!!" "släpp gasen!!!!!" hahahah..
lite mycket övning till så (;

imorn blire sthlm med frugan (:
hon lämnar mig snart, och åker till paradiset en vecka.
inte aaalls avundsjuk. nejdå.




bild från faster bööörthday!


dagens låt, i bilen om & om igen. haha :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0