Ha..ha

dagen spenderades hos farmor me pappersarbete,
imorgon blir det flyttstädning, hurrey.
men vad gör man inte för pengar...

för en stund sen:

jag: alltså, jag har koncentrations-svårigheter, när farmor sa en siffra fick jag typ fråga hundra gånger för att jag inte kom ihåg osv, och ibland lyssna jag inte ens, precis som när jag gick i skolan.. har det något med adhd att göra? :(
mamma: neej.
charlie: det är för att du inte är intresserad, hade någon pratat om t.ex grey's anatomy så hade du ju lyssnat och kommit ihåg allt!

Kommentarer
Postat av: malin kusin

ameeh! varför inte ?;o :(

2009-06-10 @ 10:33:26
Postat av: caroline

för att det är studenten :)

2009-06-10 @ 11:13:24
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0