4

träningen igår blev väldigt rolig, och inte för passets skull,
utan för våran skrattattack.. jag kunde seriöst inte slut.
man fick ju mindre vänliga blickar, utav dom bittra då såklart......
sen hemma hos malin, har ju hon bytt rum.
och hon fick mer plats på golvet.. jag försökte skojja till det lite
genom att härma dom i klippet lite längre ner... "so many activities...!" (stavas? haha)

snart ska vi till vetrinären.. cajsa har nämligen något fel på öronen,
det låter så äckligt, det vi tror att det är, så jag skriver det inte här (: haha

sen ska jag & malin ut och gå, och planera lite sommar bl.a :)

Kommentarer
Postat av: Chippen

Om det är öronproblem lider jag med Cajsa!

2009-03-04 @ 15:27:25
Postat av: Malin

cajsa är en sån söt liten pojke.. ;) haha XD

2009-03-04 @ 17:42:51
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0