9

igårkväll var jag hos malin, otippat?
men den kvällen behövdes med tanke på att det blev lite surigt mellan oss
tidigare på dagen.
haha, vi åt och skrattade tills vi fick ont i stort sett.
claaaaaaudiiaaaa... vart är bretty då?!
HAHA..
"har du hittat den?"
"neej, men det var jag som hade den!"

"jaa, jag ska inte direkt ta den vettu.." HHAHAHAHAHAH lika roligt fortfarande.

iaf, har bara segat idag, kollat massa the hills
skickat massa låtar till malin,
och ska snart börja städa & tvätta. yey.

fick nyss veta att mormor vill ge mig sin träningscykel
och jag tackar & tar emot, lite extra utöver friskis är ju inte dåligt direkt.

pusshejd.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH

2009-03-09 @ 14:19:50
URL: http://icantellyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0