Hahah..

appropå att niklas fyller år,
har ett rätt speciellt minne från spanien när vi var där 07 med dom.

det var på den tiden då jag bara "feströkte" och mina föräldrar visste inte,
så efter ett par utav just niklas's överdrivet starka groggar
skulle vi gå iväg och röka, eller ja, jag skulle sällskapa
eftersom det inte var någon hemlighet att han gjorde det.

såå, vi går iväg en bit, det var kolsvart och jag var väldigt rund om fötterna.
så ska han pissa, så han ger mig ciggen och försvinner bort en bit.
jag hinner ta ett bloss, får typ världens nicokick,
och ramlar med huvudet före rakt ner i marken.
niklas ba: caroline, ramla du?
ja ba: neeeejdååå... (och reser mig upp och borstar av mig)

dagen efter vaknar jag upp och mår som jag förtjänar,
mina kläder är gråa av typ damm osv, eftersom jag ramla ner i en "påse" cement HAHAH
och jag hade skrapsår på näsan, precis mellan ögonen, HHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Chippen

Hahah, feströka är ju the way to go :D

2009-03-07 @ 15:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0