HEJ

Heeellåå.
igår gick jag & malin en litenliten promenad för att sedan möta elina,
va lärde oss snabbt varför man inte ska vistas på busstationen,
går inte in på det - så pinsamt som det var.

sen gick jag med dom och handla osv,
upptäckte att det var liite för kallt för den tunna vårjackan,
inte riktigt ännu kanskee..

sen var ju jag på teater med mormor :D haha.
pengarna eller livet.
den var rolig faktist och det var kul att göra något annorlunda än man brukar liksom..
(martin björk är fan snygg, dock inte såå snygg i den hemska peruken :( )




Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå vill du inte skryta med att en 16(?) årig tönt ragga på dig? .. jag vet en som hade skrytit med en sådan sak...damdamdamm fj ....

2009-03-19 @ 11:53:14
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: caroline

HAHAHAH... kan tänka mig hur hennes inlägg skulle se ut om det.



själv försöker jag glömma stackarn :'D

2009-03-19 @ 13:09:39
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0