13

börjar inlägget med ännu en humörhöjjar låt :)
ännu en som jag fastat för genom en reklam :)





idag ska jag försöka sola ute ett tag,
ser ut att bli vettigt, om inte molnen bestämmer sig för att jävlas.

elina kommer senare, hon & jimmy ska nämligen göra hemsidan till pappa's nya företag
(som jag kallar det)
pappa gillar verkligen det hon gör ;) och det förstår jag.
så dom ska kolla lite så båda förstår hur dom menar,
det räckte inte med att dom prata över min msn häromdagen, haha.
det blir nog bra.

sen ska det tränas ikväll!
ska bli intressant att se hur mycket damm jag måste blåsa bort från kortet ;p

såååååå, nu ska jag diska undan, sen tjooola. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0