Öh?

"jag förstår inte vad som hände mellan mig och carro.."

är du verkligen så hjärndöd?

du förändrades till någon du inte va, och nu har det bara blivit ännu värre, och pinsamt.
jag kunde inte ens gå ut på en jävla promenad med dig för allt du prata om va dig själv och ditt "nya" liv, jag kände inte ens igen dig. pallade inte. du blev också sur på mig för att jag började umgås med nya vänner, och har i efterhand fått veta att du snackade skit om mig till en utav dom för att få mig att verka som världens bitch och egoist.
för att du ville ha mig för dig själv.
jag tröttnade helt enkelt, jag började undvika dig och vara med andra.

allt du har sagt och gjort efter det var bara onödigt,
det behövde inte ens bli så förjävligt mellan oss.
det var ditt fel, du tänkte inte alls.

jag vill verkligen inte bli din vän igen,
med tanke på det fylle samtalet du ringde och sa att vi borde glömma allt det gamla osv.
minns du att du sa att du saknade mig och pratade på, allt jag sa va "mm".

du snackar skit om mig & mina vänner,
men innerst inne vill du att det ska bli som förr mellan oss.
kommer aldrig hända, du har bränt dina fucking broar.

så för att inte skämma ut dig själv mer, sitt inte på fyllan och prata med min bror, som du aldrig pratat med förr,
och få mig till den elaka, kom inte med ditt skitsnack när du inte ens menar det, sluta använda det som ett skydd, och sluta förfan att tro  att du är så jävla bra, du är falsk! förmodligen den mest falska jag någonsin träffat.
du är även elak, egoistisk och trycker ner dom runtomkring sig för att du ska må bättre.
fortsätt kämpa med ditt falska liv, både du & jag vet att du inte är så.

hur känns det nu? mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0