Söndag

igår var vi och kollade på en lägenhet med faster och kusin.
dom ska nämligen flytta.
sjuuuuukt fin var den, nästa lite sådär läskigt perfekt med tapeter osv.
mattias med handsvett och tokraka ben var också där :)

sen åkte mamma, pappa & jag ut till sbk,
lämnade av pappa och vi åkte vidare till jobbet jag sökte.
det gick jättebra, och i stort sett har jag fått jobb,
problemet är bara att det är drygt att åka dit och sen svårt att ta sig hem
ibland med sista sista bussen.. så, vi får helt enkelt se.
men tjejen jag pratade med var iaf trevlig och framförallt normal!
jag gillar inte när folk är stränga och blabla,
och jag gillar när dom svär lite.. då känner jag mig hemma, haha!
jag hade nog gillat att jobba där om det låg närmare.
men vi får se.

sen åkte vi tillbaka till sbk,
och medans min bror skulle kolla på en bil han sen köpte
så skulle jag testa köra..
HA...HA.
jag kan verkligen inte :(
slutade bara med att jag skrek, mamma skrattade och jag nästan förstörde bilen. he hee

nej, jag vill ta automat körkort! tacka fan för det.

sen åkte vi till farmor & farfar för middag.
alla var helt övertrötta,
slutade med att mamma & faster jagade mig ute vid bilen haha :(

sen wipeout och sen sooov jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0