gurlifarmor :)


i lördags var jag ju på födelsedagsmiddag för min gammelfarmor!
hon fyller 90 på onsdag och jag tvekar inte en sekund på att hon kommer bli 100 asså.
hon ser typ ingenting men är iaf hur pigg & glad som helst :)
va jättemysigt där också, att träffa släkt man aldrig annars gör osv..
och självklart skulle hon berätta samma historia om mig, fast den här gången slapp jag stå framför alla medans haha.. jag var jämt hos henne när jag var liten, kommer bl.a ihåg ett speciellt spel och den där skärmen som hon la papper under för att kunna se texten bättre. och när vi åkte ut till morfars bror och hans fru på singö,
åkte flakmoppe & badade :) haha.

det hon kommer ihåg mest är när hon och jag stod vid fönstret i hennes kök och kollade på himlen,
så säger hon typ 'titta caroline, det är fullmåne!'
och jag säger 'men, dricker månen?!'


hahahah.. hon har dock gjort lite ändringar i historien nu, men det gör inget.
hon minns ju iaf :)

Kommentarer
Postat av: Annicka

Haahhaha klockrent!

2009-10-26 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0