06.11


Detta är sjukt, jag är vaken och pigg.
jag har sovit i ungefär tre timmar ..
Bror hade förfest här igår.
fyfan för att vara nykter när det är lite småspårat i ens egna hem.
mot slutet var jag för less, så jag började plocka undan för att dom skulle förstå.
huset rörde sig nästan av musiken, ett fåtal kunde gå rakt och casper började tröttna
på sitt tv-spel. vi skulle ju kolla på film liksom.
När en sak hände, som fick mig att få nog så sa jag åt min bror att dom får gå nu,
10 min senare var det tomt och tyst.
vi kollade aldrig film, lite på tv men sen orkade vi inte.
När jag lagt mig så ringer mobilen,
blev ett rätt långt samtal med alexandra :) jag började fundera på varför jag inte var ute..

iaf, strax efter så somnade jag. vaknade av sigge's oattraktiva stämma.
det är en myggjävel i mitt rum. dö förfan dö.

funderar seriöst på en promenad, men jag fryser som fan. som vanligt.
ska iaf måla naglarna, städa undan lite och vänta tills jag får gå till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0