i don't hate mondays anymore.


Se på fan vad rätt jag hade, i sista meningen i sista inlägget igårkväll.
i vanliga fall brukar måndagar vara den sämsta dagen för mig.
idag har den varit mer perfekt än på länge!
perfekt för att vara måndag alltså ..
blev ett par timmars gående i solen idag med Angelica :)
och sen även en stund till då jag behövde gå ett ärende.
så vi fick dagens sista sol på oss, sen blev det mulet, men det gjorde mig inget!

i övrigt har dagen sett ut som dom flesta andra för min del,
förutom att jag har varit glad, så glad att jag nästan skäms över mig själv.

dagens låt, som jag upptäckte genom Cimon's härliga videoblogg, har gått på repeat
och den fick mig att tänka på Cotten ;p då hon delar min love för den.. hähä.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahhah... vad heter låten ?

2010-04-27 @ 11:07:31
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: KIMO

vad heter låten? :)

2011-02-22 @ 14:01:57
URL: http://esber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0