Man lever bara en gång.


Jag lever, men det gjorde inte min dator.
På torsdag får jag en ny, så då ska jag väl börja vara mer levande här.

Kan tänka mig att ni bryr er sjukt mycket om vad jag gjort :)
så, here we go.

Hm, förra helgen var grym, den här helgen var rätt grym den med.
Både på ett bra och dåligt sätt ..
förra lördagen var vi några hos angelica & jens, nya bacardi tranbär är goood.
mango är inte nå värstavärsta dock.
iaf, jag gick hem vid 6, 7 blev klockan då den ställdes fram.
det var ljust ute, duggade lite och jag lyssnade på sommarmusik. dröm.

annars i veckan har jag inte gjort något speciellt, varit helt depp och bara tränat en gång.
eller jo, i onsdags var jag i åkersberga på ett ställe som kunde ge en helt grym utbildning inom hudvård & smink. Tyvärr blir det ingen för mig just nu, behöver något som ger mer än det tar.

i fredags var jag med min bror och hans vänner,
vi förade och jag kände mig lite malplacerad.
men det var kul, annorlunda om man säger så ;p sen gick jag och mötte angelica, mikael, cotten & jens.
vi var på ett par ställen och sen blev det teatern, varför kan man undra? men det var kul.
efter några få timmars sömn var det påsklunch här igår, med familj och lite släkt.
sen gick vi till farmor & farfar och mer släkt.
Drog hem, packade mina saker fort som fan och så kom charlotta, miakel och angelica och hämtade.
fixade strumpbyxor på flygis och sen hem till angelica, fixade oss lite och drog till alexandra
som hade lite fest. slutade i en spårad kväll på mobergs,
jag var förbannad för att jag trodde att en tjej tagit min jacka, vi hade nästan lika, vaknade imorse och inser att jag har min jacka haha.. men hennes cigg låg i den?
eller ja, någons iaf.
hursom, sjuk kväll, kul kväll. jag gick och mötta charlie och så drog vi hem,
kvällen avslutades med att han lyfter upp mig, sjunger något, snurrar mig ett varv
och tappar mig i golvet så jag slår i huvudet och svanken. HAHAH


Det bästa av allt är att jag inte blir sådär bakis som jag brukade längre?
MEN, nu ska det vara nyktert ett tag, verkligen.
måste ta tag i träningen osvosv .. ser jag verkligen fram emot just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0