VALBORG!


nu har jag ätit mat, vi grillade för första gången i år, lax larrrreee åt jag.
min mage ba what? mat? hahah.
iaf, ska alldeles strax rulla vidare till angelicas föräldrar, vi lånar deras altan ikväll,
mikael har tydligen gjort det mysigt? det gillar vi.
blir dock en lugn kväll, eller ja, ingen spårad iaf.
för min finfina angelica fyller år på söndag så imorgon ska det firas galet!
åland osv, så man bör ju vara pigg. PUSSHEJ!




nej, jag kan fortfarande inte vara seriös när det kommer till detta!
ser ni tröjan btw? myströjan jag skrev om häromdagen ..
den är fett stor, fast den är i xs, men den är så caroline och så skön.

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha alltså älskar bilderna! Älskar ännu mer att jag nu ska bege mig ut och promenera för att förbereda mig psykiskt inför idag/inatt x)

2010-05-01 @ 09:19:09
URL: http://iamangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0