30/8-10 (0-10)


någon måste verkligen hata mig som låter mig gå igenom detta, är helt snurrig,
har lock för öronen, det är helt tjockt i näsa & hals, det kliar och på det har jag
en mensvärk som gör att det känns som om att jag ska gå av på mitten snart.
trots det har jag lyckats fixa lite tvätt & disk, och lagat mat till min lillebror som
gjorde att han tillslut skrek att han trodde att det brann någonstans .. succé.

men för att göra detta inlägg lite trevligare så kan jag berätta att idag har
jag & emil varit tillsammans i tre månader, känt varandra i ca fyra men det känns
nästan som hela livet ibland. hur bra som helst. jag älskar dig hjärtat (:




hur "kul" är det inte att jag ser otroligt uppblåst ut på denna ?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gulligt :)

2010-08-30 @ 14:54:06
URL: http://nathaline.devote.se
Postat av: Malin

Grattis på eran dag, närmar sig halvår ;D

2010-08-30 @ 18:56:45
URL: http://nowitsmyturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0