6-7


i fredags var jag och träffade felicia :) så himla liten och så sjukt söt,
jag blev farligt sugen på bebis alltså .. he-he.
sen kom emil & jeppe och hämtade mig och så spenderades kvällen i bergshamra
men hans familj och några andra, mysigt som tusan.



i lördags åkte emil iväg tidigt för att vara kontrollbåt på roslagsloppet och när dom kom
tillbaka åkte vi till en fotbollsplan, det är en tradition i bergshamra, poolen cup.
dom spelar fotboll och dricker öl, haha! så jag parkerade mig där under ett paraply
och drack lite vin, mitt på dagen ja, men tro mig, det gick inte annars.
"har du fotbolls skor eller?" "öh ja jo.." pekar på mina sandaler med klack. 
kul grej faktiskt, och en kille blev släpad av planen tillslut då han däckat.
efter det var vi till norrtälje en sväng och sen böt om hos emil och åkte till en fest (?)
var där ett tag iaf, drack och rökte för mycket. sen åkte jag & emil till norrtälje med
carolina, jocke & johan (? tror jag han hette) för att vara på trägårn.
ingen missade väl det spårade vädret? det blixtrade fint, och blev typ översvämning
där inne. kvällen avslutades iaf hos jocke innan vi gick hem till mig.

ajuste, jag hann även med att ramla.
genvägen på en äng med lera & regn. inte pga fylla eller skor. okej ?
landade lite snyggt på bränässlor, tror jag, då mitt ena ben var rött med utslag och huden
stramade.. aja, jag var inte bakis iaf!



mobilbilder, halvkassa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0