anledning till dålig update & update


.... I'm alive.
men i vanlig ordning är det alltid något elektroniskt osv som inte gör det i min närhet.
denna gången är det internet, eller själva rautern (?) totalt ointressant.
iaf, nu ska jag mata min bloggabstinens lite,
använder ett helt sjukt segt mobilt bredband som för det mesta ger mig damp
.

förra helgen var jag själv hemma då resten av familjen åkte till umeå och lämnade
min lillebror osv. så på fredagen hade jag & malin middag här med goda drinkar,
sen blev det en sväng på trägårn och resten av natten spenderades hos emil's bror.
vi däckade runt fem i varsin soffa här hemma efter en sjukt kul kväll :)

på lördagen kom emil hit och vi åt middag och hade det allmänt mys,
sen kollade vi på paranormal activity. skjut mig vilken dum jävla idé.
det var längesen jag blev så rädd för en film, fyfan.


anyway, sen dess har jag varit med emil hela veckan, konstant i stort sett.
nu kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjort dock, haha.
men iaf varit i täby, kollat på filmer - åååh vad jag grät till hachiko :(
sen var vi på bio med martin & sarah, såg grown ups, ruuuulig :)

idag har vi varit i sbk på familjeföretaget, emil mecka båt och jag häll på med fakturor.
så, nu vet ni lite, haha. bilder vågar jag inte ens försöka ladda upp, så jag ger mig nu.

sova snart, en tripp till stan med malin är planerad imorgon :) hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0